ЧП Ворон. Электронные компоненты и радиомонтажное оборудование. Микросхемы, транзисторы, реле, резисторы, конденсаторы, паяльное оборудование, припой.
Корзина пуста!
ВХОД ДЛЯ КЛИЕНТОВ

Забыли пароль?
Зарегистрироваться

Шановні клієнти інтернет-магазину!

  У зв'язку зі святкуванням Нового Року ми працюємо за наступним графіком:
• з 31.12.24(Вт) по 02.01.25(Чт) не працюємо
• з 03.01.25(Пт) працюємо в звичайному режимі.

  Інтерет-магазин приймає замовлення цілодобово 24/7 !



Поиск:

Для пошуку введіть текст або натисніть на значок мікрофона і почніть говорити.

×
История запросов
ваша история поиска пуста
Усі розділи > Пожелания и предложения > нові теми
В этом разделе можно высказать свое мнения по работе интернет магазина Ворон.
Тема: Обслуживание клиентов

На мой взгляд поднятие планки минимального заказа до 500грн негативно отразится на деятельности магазина. Почитал несколько сообщений от клиентов, которые как и я недовольны нововведением. Они правы. Магазин явно деградирует.

Тема: Обслуговування клієнтів

Мешкаю в Дніпрі, у Вороні з 2011 року, 418 замовлень. Я звичайний радіоаматор і для мене те, що сталось з магазином, просто трагедія. На радіобазар не наїздишся (тільки у вихідні). Навіть якщо закрити очі на переплату в 50гр за "упаковку", так ще й пересилка по місту Укрпоштою 35гр, і того +85гр до кожного замовлення. Навіщо вони це зробили? Невже не вигідно було? Коли не прийдеш, майже завжди черги. Працівники нарікали, що не встигають збирати замовлення. Ну тепер, напевно, встигають( Дуже шкода, що пропав мій улюблений магазин!

Тема: Обслуговування клієнтів

Замовлення на 500 гривень це забагато, чим не влаштовувала планка у 200? Колись ви мені надіслали лист-пропозицію з проханням порекомендувати місцевих продавців за для розширення бізнесу, я зробив все що зміг. Та от проблема ви самі руйнуєте власний бізнес, бо мені наприклад потрібно пару позицій щоб набрати хоча б на 200 грн. я замовляю те що зараз не потрібно але колись може знадобиться і навіть це вже незручність, незважаючи на нормальні ціни, та мені краще переплатити навіть у два рази та придбати товар за місцем проживання та придбати саме те що потрібно!  Чому АліЕкспрес відправляє  навіть одну позицію ціною в пів долара за тисячі кілометрів, чи вважаєте що робота з оптовиками компенсує час та затрати, дуже сумніваюсь, з такою політикою ви втратите основну клієнтуру -радіолюбителів, бо їх набагато більше ніж продавців та посередників які будуть купувати оптом. Дуже сумно така бізнес політика це тупиковій шлях розвитку. Шкода та я не буду замовляти товар у вас, з 2016 року я замовляв та купував 123 замовлення, та як що власно вам такі клієнти не до вподоби, вибачте шукайте заможніших особливо під час війни!

Тема: Я в захваті!

Потрібні буле лише кусачки, які по необережності зламав.

Потім згадав що потрібні болтики. Дивлюсь, а вони теж є. гаєчки, мікрухи … - не все по найкращій ціні, але все в одному місці.

Так набралося більше 20-ти позицій які давно чекали покупки і тільки деяких речей не знайшлось.

Ну тут війна і все таке, проблема з поставками …

По неуважності замовив на Укрпошту, але після морочіння голови терплячому менеджеру, все оформили як мені було зручно.

Та найбільше порадувала така дрібникча, що всі пакетики зав'язані незатягнутим вузлом. Легенько потягнув і він розв'заний.

Здається дрібничка, але не раз давав по рукам в магазині пакувальнику, коли той затягував вузол на пакеті до хрусту ))

Гарних Вам клієнтів та Мирного неба!

Тема: 18/12/2024 магазин закрылся...

Ув. ворон, пишу ваше название с маленькой буквы потому что этим действием закрытия магазина вы туда и скатились… 

скажу прямо, вы срубили сук на котором сидели, который вам приносил прибыль. Лично я и мои знакомые перешли теперь в магазин на ТИТОВА и ГОРЬКОГО где можно всё купить и сразу, при сравнительно той же цене… теперь ох как тяжело будет снова завоевать наше доверие… думаю этим действием вы сами уничтожили то что нарабатывали годами. Через время сидя у разбитого вами же корыта, думаю вы поймёте то что сотворили… принципиально к вам уже ни я ни мои друзья не вернутся… 

Тема: Обслуживание клиентов

Много лет сотрудничаю с магазином - ещё со времён, когда он находился вверху ул. Рабочей, потом на Литовской, потом на Новокрымской. И вчерашний день принёс огромное разочарование(

Увы, прийти в магазин и купить горстку деталей теперь невозможно. Минимальный заказ, как указано на сайте, - 500 грн. Ладно, набрал товара на 500 грн. Указано, что наложенный платёж тоже начинается от 500 грн. Но, как оказалось, “наложенным платежом по Днепру не отправляем". Мне это вообще непонятно. Господа, сейчас вы позиционируете себя как ИНТЕРНЕТ-магазин! И при этом у вас  дискриминация покупателей по месту жительства. Какая вам разница - этот заказ поедет в Киев, во Львов, в Подгороднее, в Новомосковск или в Днепр??! Ладно. Заказал 19 декабря, поздно вечером в этот же день оплатил. Оплату вы увидели утром 20-го числа, о чём меня уведомили. Но не соизволили отправить заказ в этот день. Отправите в лучшем случае 21-го, получу посылку я 22-го. Итого - трое суток ожидания. Безобразное отношение к клиентам, как я считаю. Конкурирующая фирма из Харькова - и та отправляет на следующий день…

Створення нової теми
Ви можете додати нову тему для обговорення, але спочатку переконайтеся у правильному виборі розділу.
І, будь ласка, дотримуйтесь Правил коментування.